מודיעין עסקי  החברה שלך היא מוסד עם צוות ייעודי לשרת לקוחות שיכולים להיות גדולים במספרים. כמו כן, יש לך מתחרים שתמיד מנסים לנצח אותך בשוק. כעת עליכם לדעת על בינה עסקית בכדי שתוכלו לנהל את החברה שלכם בצורה טרחה.

להקים חברה

כדי לנהל את החברה שלך אתה זקוק לשותפים, מקורבים ומנהלים. כמו כן, אתה זקוק לעובדים מסורים לביצוע משימות שונות. אבל הדבר הגדול ביותר הוא למצוא את האדם הנכון או לבחור את האדם המתאים למשרה מסוימת. כאן תוכלו לסמוך על הכשרה אקדמית וניסיון עבודה של אדם המעוניין לעבוד עבורכם.

כשאתה מביא בן זוג או מעסיק עובד, אתה מסתכל על הרקע שלו. אבל הוא יכול להיות לא נאמן כלפיך או שהוא יכול להיות נטוע על ידי מתחרה סגור. אם זה יקרה ותאפשר לאדם בעל אופי מפוקפק להצטרף לצוות שלך, תאבד את כל הסודות העסקיים שלך למתחרים שלך. כאן אתה צריך להיות מודע לחקירות פיננסיות.

בדיקת רקע

יש לך בן זוג חדש והאנשים החדשים נראים די נלהבים מלהביא את החברה שלך לגובה חדש. ואתה מתרשם מביצועיו בעבר. אך המתן לפני שתקצה לו משימה חשובה שכן הוא יכול להיות מודיע על מתחרה סגור. לפני שתביע דעה עליו, עליך לבדוק את מעמדו האישי על ידי בלש מנוסה.

על פי המודיעין העסקי, עליכם לדעת על תנועה, מקום הימצאותם ומעשיו של כל אחד מחברי הצוות שלכם והוא כולל שותפים, מקורבים ועובדים. יחד עם זאת, עליכם להיות זהירים בכך שלא מודעים לחברי הצוות שלכם שאתם בודקים את רשומות העבר שלהם.

מעקב אחר הונאה

ייתכן שרואה החשבון שלך מממן כסף מהבנק לחשבונו. או שיש יכול להיות עובד שמחפש דרכי הונאה להרוויח כסף. אם אינך מודע לכספך, תסבול הפסדים גדולים בטווח הרחוק. עליכם להיזהר וכאן בלש מנוסה יכול לספק עזרה אמיתית. אתה יכול לשכור אותו כדי לעקוב אחר חברי הצוות שלך ולעבוד על פי ממצאיו.

חקירות כלכליות  חקירות פיננסיות כולן עוקבות אחר ענייני כסף. בין אם מדובר בהשקעה או ברווח, עליכם להיות מודעים לכל מה שקשור בכל דרך שהיא לתפקיד שלכם, ללקוחות, לעובדים, לנכסים ולהוצאות כספיות הקשורות לחברה שלכם.